nuorodos fonas

Du svarbūs veiksniai (plius teksto apimtis), siekiant geresnio turinio vertinimo paieškos sistemose

Didelės apimties ir kokybiški straipsniai palaipsniui tapo vertinami vis labiau. Dėl to dėkoti labiausiai reikia į kokybiškų straipsnių turinį susikoncentravusiam Google.

Šis visagalio Google pakeitimas nebuvo maloni žinia tiems, kurie konkuravo rašydami vis didesnės apimties straipsnius, taip siekdami užimti kuo aukštesnę poziciją paieškos rezultatų puslapiuose (Search Engine Results Page – SERP).

Ilgo turinio straipsniams, kurių apimtis šiuo metu yra tarp 2000 ir 5000 žodžių, tapo labai svarbus vienas veiksnys:

  • Svarbiausia ne apimtis, o kokybė.

Taigi rašant ilgo turinio straipsnį, tapo svarbu, kad jo turinys būtų įdomus ir aktualus net ir praėjus ilgam (1-7 metų) laikui po publikavimo (angliškai toks terminas vadinamas evergreen). Kodėl turėtume rūpintis „evergreen“ turiniu?

Iššūkiai, problemos ir klausimai dažnai kartojasi, tad nors daugeliui nauja informacija gali padėti, seniau parašytas straipsnis padėsiantis išspręsti problemą ar atsakyti į reikalingus klausimus, dažnai yra labai populiarus ir skaitomas.
Kodėl verta investuoti savo laiką į didelės apimties ir „evergreen“ turinį?  Toks straipsnis jums „tarnaus“ ilgą laiką, o Google, straipsnį su didesnės apimties „evergreen“ turiniu taip pat labai vertina.

Svarbu suprasti, kad jūsų straipsnis nebus „evergreen“ jeigu:

  • Straipsnis parašytas nesenai;
  • Straipsnyje publikuojama tam tikra statistika ar ataskaita, kuri nebus aktuali ateityje;
  • Straipsnis apie tam tikras akcijas, pasiūlymus;
  • Straipsnis apie tam tikras šiandienines mados ar kultūros tendencijas.

Taigi jau žinome apie „evergreen“ svarbą ir tai kad straipsnio apimtis nėra vienintelis vertinamasis aspektas. Tačiau yra dar du svarbūs punktai, į kuriuos reikia atkreipti dėmesį siekiant geresnio tokio tipo straipsnio vertinimo.

Du svarbūs punktai pagal kuriuo paieškos sistemos vertina didesnės apimties straipsnius.

  1. Puslapio užkrovimo greitis

Daugelis svetainių savininkų mano, kad pakanka kokybiško turinio straipsnių ir nepaiso to kaip greitai jų svetainė užkraunama.

Puslapio užkrovimo greitis yra labai svarbus aspektas interneto svetainių reitingavimui, todėl į tai būtina atkreipti dėmesį.

Kodėl? Google vertina bendrą svetainės lankytojo patirtį. Greitai užkraunama svetainė neabejotinai šią patirtį pagerina, lyginant su lėtai užkraunama interneto svetaine, kuri ne tik, kad nepaliks gero įspūdžio, bet gali būti lankytojo palikta net nespėjus jos pilnai užkrauti. Kitaip tariant, greičiau užkraunamas tinklalapis lankytojui patinka labiau, ko pasekoje,tokia svetainė yra geriau reitinguojama ir Google.

Viename tinklaraščio įraše Google komanda parašė:

„Google mes esame apsėsti dėl mūsų produktų greičio. Todėl šiandien į paieškos reitingų algoritmus įtraukiame naują algoritmą: svetainės greitį. Svetainės greitis atspindi, kaip greitai svetainė reaguoja į interneto užklausas. “

Vartotojai nelinkę pasilikti svetainėje, kuri užkraunama ilgą laiką ir Google neabejotinai nubaus svetainę, kuri yra pernelyg lėta.

Svetainės užkrovimo greitį galite patikrinti naudodamiesi tokiais įrankiais kaip „GTmetrix“ ir „Pingdom“. Jei užkrovimas trunka ilgiau nei 3 sekundes, rekomenduojame imtis veiksmų užkrovimo laikui sutrumpinti.

Štai kokie nuorodos.lt rezultatai per Pingdom:

Nuorodos.lt pagespeed

  1. Turinį atitinkančios ir įdomios nuotraukos

Vizualiai patrauklios nuotraukos ar kita medija padidins ne tik jūsų naujienlaiškių prenumeratorių skaičių, bet ir nuorodas, tikslinį srautą bei tinklalapio reitingą.

Jeffas Bullasas teigė, kad „straipsniai su nuotraukomis sulaukia 94% daugiau peržiūrų lyginant su straipsniais be nuotraukų.“ Taigi, jei jau mes pasitikėdami teigiame, kad prie jūsų straipsnio ar įrašo pridėta nuotrauka padidins jūsų puslapio peržiūrą devyniasdešimt keturiais procentais, tikėtina, kad sekanti kartą nedvejodami vieną kitą nuotrauką ir pridėsite.

Iš esmės nuotraukos tiesiogiai veikia atgalines nuorodas, organinį srautą ir pasidalinimus, ypač socialiniuose tinklapiuose.

Pavyzdžiui, „Facebook“ esantys įrašai su geromis ir įrašo turinį atitinkančiomis nuotraukomis yra 87% populiaresni nei įrašai be nuotraukų ar neatitinkančiomis turinio.

Įrašų populiarumas su nuotraukomis Facebook - www.nuorodos.lt

Jau kuris laikas nemažai turinio kūrėjų siekdami labiau pagerinti tinklapio lankytojų patirtį prideda vaizdo įrašus, kuriuos Google labai vertina. Informatyvūs vaizdo įrašai yra gerai reitinguojami paieškos rezultatų puslapiuose.

Taip pat svarbu žinoti, kad pridėtos nuotraukos ar kiti vaizdai nėra svarbūs tik tinklapio lankytojų srautui didinti, jie yra svarbūs ir informacijai įsiminti. „Brainrules“ tyrimas rodo, kaip pridėtų vaizdų dėka informacija įsiminama gerokai lengviau. Tai vadinama „vaizdiniu pranašumu“.

Informacijos įsiminimas su nuotraukomis - www.nuorodos.lt

Informacija ir vaizdai

Dėl spartaus gyvenimo tempo daugelis tinklalapių lankytojų skaityti ilgų straipsnių iki galo neturi laiko arba ilgi straipsnių blokai jiems gali atrodyti bauginančiai. Tačiau jei įterpsite kokybišką ir informatyvų vaizdo įrašą kaip straipsnio turinio dalį, beveik nėra abejonių, kad įrašą jie peržiūrės iki galo.

Ir visa tai turi tiesioginį poveikį jūsų svetainės reitingui. Jei Google matys, kad lankytojas jūsų svetainėje užtrunka ilgiau, randa naudingą informaciją ir apskritai jo kaip vartotojo patirtis yra gera, jis (Google) jums tikrai vertins geriau.

Ir priešingai, jei pavyzdžiui, nuotrauka ar kitas rodomas vaizdas yra vienas iš pirmųjų dalykų, kuriuos pamato jūsų svetainės lankytojas, tačiau šis vaizdas nepatraukia dėmesio, didelė tikimybė, kad lankytojas jūsų įrašą ignoruos, ko pasekoje kris ir jūsų svetainės reitingas.

Taigi turbūt jau supratote, jog siekiant, kad jūsų svetainė turėtų daug lankytojų bei būtų labiau vertinama paieškos sistemų, niekada neturėtumėte ignoruoti kokybiškų ir turinį atitinkančių nuotraukų ar kitos medijos.

Apibendrinant didelio turinio straipsnio reitingavimą.

Didesnės apimties straipsniai yra vertingi, visgi apimtis ne vienintelis kriterijus, kurį Google naudoja svetainės reitingavimui. Puslapio užkrovimo greitis bei media, tai veiksniai, į kuriuos atkreipti dėmesį būtina.

Pernelyg dažnai rinkodaros specialistai daro klaidą rašydami ilgo turinio straipsnį tikėdamiesi puikių paieškos reitingų, tačiau taip neįvyks.

Savo svetainę jūs turite optimizuoti taip, kad ji atrodytų profesionaliai, o svetainės lankytojai rastų naudingą profesionaliai pateiktą informaciją. Jei savo svetainę prižiūrėsite tinkamai, aukštas reitingavimas SERP sistemose nebus problema.

Į kokius kriterijus kreipiate dėmesį jūs kai rašote ilgus straipsnius? Ar iki šiol atkreipėte dėmesį į šiuos du veiksnius? Pasidalinkite apie tai su mumis komentaruose žemiau.

Jei šis straipsnis jums buvo naudingas, pasidalinkite juo su draugais.

Dalinkimės žiniomis

Parašykite komentarą